Digitales Kulturangebot auf Plattdeutsch

Neu: Digitales Kulturangebot auf Plattdeutsch im Landkreis Harburg.
28.11.2020, 15 Uhr auf www.streammax.de, kostenlos

*******

Rosengarten-Ehestorf, 10.11.2020 – Eine Online-Bühne für das Plattdeutsche initiiert Rike Henties, Plattdeutsch-Koordinatorin des Landkreises Harburg, mit Künstlern und Akteuren aus der Region: Ab Samstag, dem 28. November um 15 Uhr, sehen Interessierte auf www.streammax.de ein plattdeutsches Programm aus Comedy, Theater, Musik, Lesung und Kreativkursen. Akteure sind die Hittfelder Speeldeel e.V., der Heimat- und Verkehrsverein Estetal e.V., die Heckenrosen, Lotta Jacob (Gewinnerin des Kreisentscheids des Plattdeutschen Lesewettbewerbs) und die „Kreativwarksteed op Platt“ mit Angelika Böhm und Rike Henties. Das Angebot ist eine Kooperation mit der Sparkasse Harburg-Buxtehude. Es ist auch nach Erstausstrahlung weiterhin kostenlos online unter www.streammax.de abrufbar.

„Unser aufgezeichneter plattdeutscher Abend auf der Online-Bühne stärkt den Kulturbereich in schwierigen Zeiten“, erklärt Rike Henties. „Ich freue mich den Menschen, die Vielfalt der plattdeutschen Szene im Landkreis zu zeigen: Die Leute hören Geschichten und Lieder op Platt, lachen über Theater und Comedy-Einlagen oder probieren kreative Bastelanleitungen auf Hoch- und Plattdeutsch aus. Es ist für jeden etwas dabei!“

Die Hittfelder Speeldeel e. V. bringt auf der Online-Bühne ihre Sketche zum Besten. Der Heimat- und Verkehrsverein Estetal e.V. amüsiert die Zuschauer mit Comedy op Platt sowie Gesang und Gitarrenbegleitung zum Nachdenken. Der Chor Heckenrosen mit Walter Marquardt erheitert und berührt die Zuhörer mit einer Aufzeichnung ihrer plattdeutschen Lieder vor der Corona-Pandemie. Lotta Jacob liest „Ümmer op de Lütten“ – sie ist Gewinnerin des Kreisentscheids des Plattdeutschen Lesewettbewerbs 2019, der von der Sparkasse Harburg-Buxtehude unterstützt wurde. Rike Henties und Angelika Böhm zeigen aus ihrer Kursreihe „Kreativwarksteed op Platt“ Bastelideen zum Thema Nachhaltigkeit und Weihnachten. Auf der Online-Bühne sprechen die beiden Platt- und Hochdeutsch, um auch Neulinge für die traditionelle Regionalsprache zu gewinnen.

Die Online-Bühne auf Plattdeutsch ist ein Kooperationsprojekt der Plattdeutsch-Koordinatorin des Landkreises Harburg und der Sparkasse Harburg-Buxtehude.

Die Plattdeutsch-Koordinatorin vernetzt die plattdeutschen Kulturakteure und das vielfältige Angebot im Landkreis Harburg. Sie unterstützt die Vermittlung der Regionalsprache an Menschen, die das Niederdeutsche noch nicht sprechen, z. B. Jugendliche und Kinder in Kindertagesstätten oder Schulen. Als Teil der regionalen Kulturförderung finanzieren der Landkreis Harburg und der Förderverein des Freilichtmuseums am Kiekeberg gemeinsam die Stelle.

Digitale Kultur op Platt in’n Landkreis Horborg
28.11.2020, 15 Uhr op www.streammax.de, un dat köst nix

*******

Rosengoorn-Ehestörp, 10.11.2020 – En Bühn för dat Plattdüütsche in’t Internett maakt Rike Henties mööglich. Se is Plattdüütsch-Koordinatorsche vun Landkreis Horborg un sett sik för de Künstler un Akteure ut de Region in: Af Sünnavend, den 28. November Klock 3 Nahmiddags köönt ji jau dat ankieken. Op www.streammax.de kieken Intresserte en Plattdüütsch-Programm mit Comedy, Theoter, Musik, Lesung un Kreativen Kursen. Mitmaken doon de Hittfelder Speeldeel e.V., de Heimat-und Verkehrsverein Estetal e.V., de Heckenrosen, Lotta Jacob (de hett den Kreisentscheid vun Plattdüütsch Leswettstriet wonnen) un de „Kreativwarksteed op Platt“ mit Angelika Böhm un Rike Henties. Dat Anbott is en Kooperatschoon mit de Sparkasse Harburg-Buxtehude. Ji köönt dat ok na den 28.11. noch kieken op www.streammax.de. Un dat köst nix.

„Us Plattdüütsch Avend as Bühn in’t Internett is för de Kultur in disse swore Tied bannig wichtig“, verklort Rike Henties. „Ik frei mi, dat ik de Minschen de Plattdüütschen Saken in Landkreis wiesen kann: De Lüüd hört Geschichten un Leder op Platt, lacht över Theoter un Comedy-Inlagen orrer probert wat to’n Klütern op Hoch- un Plattdüütsch ut. Dor gifft dat wat för jeden!“

De Hittfelder Speeldeel e.V. bringt op de Bühn ehr Sketchen to’n Besten. De Heimat-und Verkehrsverein Estetal e.V. amüsert de Tokiekers mit Comedy op Platt. Un dat gifft ok en Leed mit Gitarre un Singen to’n Nadenken. De Chor Heckenrosen mit Walter Marquardt höögt de Lüüd un beröhrt de Tohörers mit de Opzeichnen vun ehr plattdüütschen Leder vör de Corona-Pandemie. Lotta Jacob leest „Ümmer op de Lütten“ – se hett den Kreisentscheid vun den Plattdüütschen Leswettstriet 2019 wunnen. De warrt vun de Sparkasse Harburg-Buxtehude ünnerstütt.

Rike Henties un Angelika Böhm wiest ut ehr Reeg „Kreativwarksteed op Platt“ Ideen to’n Klütern to’t Thema nahalig sien un Wiehnachten. Op de Online-Bühn schnackt de beiden Platt-un Hochdüütsch. Denn köönt ok de intresserten hochdüütschen Lüüd de Regionalspraak goot kennen liehren.

De Online-Bühn op Platt is en Kooperatschoonsvörhebben vun de Plattdüütsch-Koordinatorsche vun Landkreis Horborg un de Sparkasse Harburg-Buxtehude.

De Plattdüütsch-Koordinatorsche bringt de plattdüütschen Kulturakteure un Anbotten in Landkreis Horborg tohoop. Se ünnerstütt all de Lüüd, de dat Nedderdüütsche vermiddeln wüllt und de dat noch nich spreken doon, to’n Bispeel junge Lüüd un Kinner in Kinnerdaagssteeden orrer Schoolen. As Deel vun de regionalen Kulturförderung betahlen de Landkreis Horburg un de Förderverein des Freilichtmuseums am Kiekeberg de Steed tosamen.

Pressestelle: Marion Junker
presse@kiekeberg-museum.de